Jun 15

La darrera i esbojarrada estratègia de màrqueting de l’Espanyol

El RCD Espanyol ha llançat la seva campanya per captar abonats de cara a la temporada 2017-2018. I ho ha fet d’una manera no gaire convencional o almenys d’una manera que no ens hi té acostumats. Amb format de vídeo, l’anunci comença amb diverses persones al telèfon que anuncien la seva intenció d’assistir a un lloc en principi desconegut. Durant les imatges  van sortint cares de coneguts de lespanyolisme com Sergi Mas, Jennifer Pareja, Josep Maria Gai de Liébana, Pep Plaza o Juanito, el propietari de Pinotxo de la Boqueria, que van donant el sí al seu interlocutor.

El moment més interessant del vídeo arriba quan un dels personatges ha de rebutjar la proposta i aquest és l’actual entrenador, Quique Sánchez Flores, que està a les oficines del club amb el seu segon entrenador anant d’un en un en la llista apuntant amb qui compte i amb qui no per a la temporada que ve.

L’anunci acaba amb un «Arriben nous temps» i amb un «Això has de viure-ho» que posen el punt final a un original vídeo que atraurà, espera el club a més gent al RCDE Stadium de Cornellà-El Prat.

 

Subscriu-te a les nostres notícies

Introdueix el teu correu electrònic per rebre les notícies de Per Catalunya

Únete a otros 1.833 suscriptores