Ene 12

Enèssim cop dur a la monarquia: El llibre que explica l’Operació per salvar Cristina de Borbón

Un altre escàndol que posa posa en escac i deixa en una situació delicada la Casa Reial. Si fa uns dies era la periodista i escriptora Pilar Eyre qui destapava els draps bruts explicant una presumpta filla del Borbó emèrit, ara ha arribat el nou llibre de Pilar Urbano: ‘La pieza 25: Operación salvar a la Infanta’ (Esfera dels llibres).

Explica las conversaciones mantenidas con el juez Castro y otras fuentes  cercanas al caso Nóos, que incloïen pactes ocults i que apareixien en els 71.000 fols del sumari i que tenien per objectiu el  sobresseiment de las actuacions de manera que la filla de Juan Carlos I no en sortís esquitxada.

 

FOTO: BEZ

 

Explica Urbano en una entrevista a Es Diario que: “Narro la lucha de un juez valiente, honrado y libre blindado para resistir a todo tipo de trampas y presiones, que me contó en primera persona sus pensamientos y sensaciones y me transmitió el pulso de la investigación”. I continua excplicant i desvetllant: “”Me parece increíble que tres mujeres creyeran que la Infanta, con el 50 por ciento de Aizoon, vocal de Nóos, muy bien sentada donde estaba el dinero negro, dinero público conseguido a nombre del suegro, podía estar de muñeca, de mujer de paja, hasta 2013”, afirma para añadir que “ella no podía dejar de ser ni de estar, vivía del dinero negro y nunca preguntó quién pagaba la hipoteca, los viajes, las vajillas y ese tren de vida que hasta llegó a llamar la atención al Rey emérito”.

 

Subscriu-te a les nostres notícies

Introdueix el teu correu electrònic per rebre les notícies de Per Catalunya

Únete a otros 1.807 suscriptores