Ene 12

Cop dur al diari oficial del 155 per un article contra TV3

 

El diumenge 12 de novembre, el diari El País va publicar en portada aquest titular: “Una setmana veient només TV3”. A dins, a dues pàgines, un gran article crític sobre la Televisió Pública Catalana i els seus informatius. Es deia que el dia de la vaga general TV3 gairebé no s’havien proporcionat dades i parlaven de seguiment desigual. TV3 sí que va donar diverses dades de seguiment de la vaga i va mostrar-ne molts exemples.

 

El País, és condemnat ara a rectificar. El Jutjat de Primera Nnstància número 20 de Barcelona ha dictat una sentència ordenant que el diari publiqui una rectificació per un article crític amb TV3. Abans d’interposar la corresponent demanda judicial, la televisió catalana ja va intentar arribar a un acord amistós sense èxit. 

 

Subscriu-te a les nostres notícies

Introdueix el teu correu electrònic per rebre les notícies de Per Catalunya

Únete a otros 1.818 suscriptores